Break

nu tar jag en paus, en stor megapaus
från allt(förutom mamma och leowald då)
åker till mamma imorrn, blir där i minst en vecka iaf
packar för några dagar till
säger upp lägenheten också
så då har jag 3 månader på mig att hitta en ny liten etta i viken
eller flytta någon annanstans
vem vet vad som kan hända?
kan ju inte vara 100 på nåt
så nu har jag lite att göra tills imorrn
börjar med att duscha,  fixa cykeln
sen ska jag till bibblan och sen åsens livs för att skicka iväg lite saker jag fått sålt
latero!

Kommentarer
Postat av: Johanna Berg

Fin blogg Sanna!

2011-04-14 @ 13:14:16
URL: http://johannaolssonberg.blogg.se/
Postat av: Sanna

Tack! :)

2011-04-14 @ 15:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0