flying in the wind

jobbsak: CHECK
sköönt
tyvärr så hade dom ju ingen direkt tidsuppfattning med bussen så ja det vart en del tid över
men jag traskade in på H&M och köpte riktiga hårspännen
för dom jag köpte på dollar va nog leksaks eller något
så fort man satte en hårslinga emellen så böjde dom sig till jättestora V:n
sen ville jag ju ha den där bikinin men vem faan har råd att punda ut 230 spänn?
inte jag iallafall
den här månaden iallafall
sen fikade jag med Hilding!
kanske hur länge sen som hellst
måste hänga mer med henne
får väl hoppas att jag rasar i vikt nu när jag knappt kommer ha råd med mat så tuttarna krymper
så ja kan ha min gamla bikini
hursomhellst så ska jag söka ett lärlingsjobb
va typ det enda jag kvalificerade till
kul
sen traska ja runt på stan i viken i väntan på att Patte skulle sluta jobbet
second hand såklart, fyndade ett sjukt snyggt skärp och ett hänge till ett halsband
såndärn fin sten som jag gillar
sen systemet
sen bibblan och skriva ut papper så bruden som köpte min klackisar kan få dom nästa vecka
nu home
juste köpte gottgott bröd för endast 12 kronor
så det var det sista jag shoppade den här månaden
nu blir det bara mat
FRED

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0