.......................................Ganska död........................................

usch, efter ett tag i valbo börja jag känna mig sjukt hänging och frysen
blä
kan ju inte bli sjuk nu heller
har massa jobbsaker imorn och valborg på lördag
faan
har massa att sy och pyssla ihop innan helgen också
men jag dricker grönt te käkar massa vitlök i form av satziki(eller hurfaan det nu stavas)
väldigt besviken att ingen av sakerna jag skulle ha i valbo fanns
eller var tillåtet för min plånbok
sjukt dyrt allt ska vara nu förtiden
hittade iallafall ett par solbrillor som jag letat efter kanske hur länge som hellst
eller ja, patrik hittade dom och jag köpte dom, hehe
nu ska jag fortsätta äta satziki med tomatbröd och avnjuta min vanilla coke innan jag sätter mig framför symaskien igen
hoppas jag kan sy något vettigt att ha på mig på lördag
FRED

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0