Grova misstankar

det stämmer
jag har riktigt grova misstankar om att jag kan vara pollenallergisk
jag har aldrig i hela mitt liv haft det förut men man är tydligen mer utsatt för att bli det om
många i ens omgiving är rökare eller om du är det själv
hej, jag heter sanna och jag är en fdrökare sen två dagar tillbaka
kul, kul
verkligen jättekul
alla symptom stämmer också
har jag "tur" är det "bara" björk och träd som öppnar sig nu
som jag är allergisk mot
för då kan man tydligen klara sig resten av våren och sommaren
balle!
jag som älskar våren och sommaren
och nu är jag kanske allergisk mot dem!?
livet är faan inte rättvist någonstans
jag håller tummarna på att det är en riktigt elak förkylning
och blöter min handuk med ännu kallare vatten
för just nu är det det bästa som finns
iskall handuk över hela ansiktet
guld
FRED

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0