Lan

ja det bär precis vad man kan kalla det här, Sofi sitter vid sin dator Tim vid sin
och jag sitter i soffan(min säng) med den tredje datan
och spelar spel, tetris på fejjan, Zombieland på en annan sida och Bloons towerdefence 4
okej, lite datanörd kanske, hehe
men jag fuskade igår var ute och gungade med Ck, skönt!
jag vaknade för kanske 10 min sen, somnade vid fyra
har precis avnjutit en cigarett i solen på balkongen, sjukt varmt
och nu undrar jag vadfaan hände med Ck vi skulle ju ut i solen?
bakis kanske?
juste vi lever på cola och chips också
och cigaretter såklart
sen vi va och åt påskmiddag har jag inte ätit annat än chips och två mackor
hej, benrangel
men snart får jag pengar och då jävlar ska det ätas mat!
nu ska jag spela tetris, den första sidan jag öppnande när jag satte mig vid datan
säger det något kanske?
sket väl ja i

slänger upp en bild jag redan använt
FRED

Kommentarer
Postat av: cK

yepp var lite bakis faktiskt haha ;b

2011-04-26 @ 15:51:50
Postat av: Sanna

Hahah, fattamanjö ;P

2011-04-26 @ 23:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0