Meh

är precis vad jag känner just nu
när jag insett att jag faktiskt börjar bli sjuk
igen
vadfaan
räcker det inte med en elak förkylning
bläh
det är väl smällar man få ta när man har pojkvän
först är jag sjuk
sen blir han sjuk
och smittar mig
som vanligt

.
idag har jag iaf vart på viktigt möte
som gick kanske hur bra somhellst
skönt
sen var det ju vårmarknad på stan
hittade två par finfina ringar
som jag egentligen inte har råd med
men man lever bara en gång
och då kan man leva på nudlar
var på Looptroop Rockers på Solo i Gävle igår också
ännu mer pengar
men det kostar att leva
det var nice
kanske inte deras nya låtar men alla andra
jag undrar vad som hände med dom egentligen
.
nu
ska det drickas hundra liter med grönt te
hoppas på att knasterljudet när jag rör min nacke försvinner
kort tjej på konsert med långa människor
resluterar alltid i nackont
blö
sen ska det göras massa drömfångare
och sota dom nya ringarna så dom ser lite skitigare ut
precis som jag vill ha det
Fred!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0