Not another day

ångesten som vilar i kroppen när man missat ett möte
för man inte kunde ta sig upp ur sängen imorse
när man fortfarande inte fått in pengar på kontot
den ligger som en hinna runt mig idag
blä
istället för att tänka mer på det tänker jag göra lite nytta idag och sy klart mina långklänningar jag ska strosa runt i i sommar
fixa smycken till helgen
så man kan känna sig snygg i uppsala på valborg
ni ser rätt jag ska dit
som många andra
det blev ingen vin/grillkväll på hippiekullen, för min del iallafall
för jag hade nämligen glömt bort att det var valborg
tur att jag har patrik ibland
.
Igår dog jag lite av värmen
det var inte alls så varmt när jag åkte till min bror i torsdags
så jag hade ju helt fel kläder när jag hoppade av bussen i viken
men jag överlevde
genom att slänga av mig alla kläder så fort jag kom innanför dörren
till patriks förtjusning
sen så duschade jag av löket
och var på påskmiddag hos patriks mormor
alltid lika trevligt och kul
inte varje dag man får äta sig mätt på bara lax inte
det gillar jag
sen fick vi påskägg, inte helt fel det heller
sen istället för att åka hem drog vi till hippiekullen för Jojje och Madde skulle dricka öl
sen kom det fler folk
alla spelade fotboll förutom jag
sandaler ajj
.
nu ska jag ducha och göra lite nytta
FRED

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0