stormen inuti

jag är inte helt säker på vart jag ska ta vägen
klättrar en aning på väggarna här hemma
det är som om jag har en stor storm inuti mig
allt kaos
som aldrig tycks ta slut
jag orkar inte mer
vill bara krypa ner in ett hål och stänga av hörseln
hänga ett hänglås på hjärtat
med en nyckel som bara en person ska ha
jag
jag kan bestämma vad som får sårar mig
vem som får såra mig
.
Leowald är här
han tröstar
och drar i kopplet
men han är ju fortfarande lite valp
idag har vi tagit
3 långpromenader
och fyra lite kortare
snart ska vi ut igen, innan vi ska sova
det kunde vart härligt
att gå
om han kunde gå fint
nu är det bara lite drygt
i stort sett som allt annat just nu
.
jag funderar på att börja röka igen
för att slippa all stress
på något sätt känns de ju som om det hjälper
jag vet att det inte gör det
men känslan
tycks inte veta det
jag ska inte göra det
.
försöka
.
föresten så har jag en liten sak som jag vill be om
den som kommenterade "sanningen är inte vacker"
skulle gärna vilja veta vem det är som bryr sig så om mig
värmde hjärtat lite granna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0