styra, stapla, blocka ihop, sätta ihop

hej från bror i hofors
igår åt jag massa god påskmat och kollade på när min smarta bror badade i kalkbrottet
kanske hur kallt somhellst
idag vet jag inte vad jag ska göra förutom att dras med mina tankar som snurrar ihop allting
spela lite mer tetris på fejjan och röka cigaretter med Sofi i solen
kanske träffa Ck senare, det är ett måste
sen ska jag söka tusentals mer skolor och sommarjobb
i hopp om att framtiden kanske kan ta o bli lite ljusare någon gång
.
i helgen som kommer ska hursomhellst jag och Mariamört styra ihop en redig grill och vinkväll på hippiekullen
för alla som inte ska på dubkrysnningen(you bastards)
för att fira att våren nu äntligen är här
och kanske att min pollenallergi(som det visade sig att jag hade) gått över

FRED




Kommentarer
Postat av: Maria

Hallooo!!! UPPSALAA JAAAA FORFAEN! hade glömt det jag med. men kom på't! jag ska dit!

2011-04-27 @ 10:58:00
Postat av: Sanna

NIIICE, vi får höras mer om det då så kanske vi kan hängaliterå!

2011-04-27 @ 23:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0