halvbra dag

Jomen faktiskt är uppe och går idag, har vart ända ner till "matsalen" för att äta lunch, en trappa ner i huset men ändå, hehe. Det är städdag idag så medans alla andra springer runt och städar som tokar ligger jag här med ett ben som vägrar vakna. Varje gång jag skakar det lite ger den tillbaka genom att skicka en våg av myror ända upp till ljumsken, härligt. Men jag är uppe idag iaf, det är jag glad över. Såg att det ligger snö på backen. Den kom igår, det såg inte jag. Men nu ser jag det. Har lite blandade känslor inför det. Åker ju snart så det är väl inte hela världen men soft är det fan inte. Lovar att det är den som kommer göra mig sjuk lagom till vi åker eller nåt. Okej vi har något ouppklarat, jag och snön. I helgen så äre ju demostrationer i sthlm, hela klassen ska dit. Utom jag, jag ska träffa Mäckeh för det är sista gången jag hinner träffa henne innan jag åker, helt sjukt. Hon åker till barca över nyår och kommer hem när jag åkt. Helt sjukt igen. För fan snart så, då åker jag. 2.5 månad, det är HELT sjukt. Nåja nu lugnar vi ner oss litegrann. Jag är frustrerad för jag vill röra på mig men varje gång jag gört så dör jag lite, inte helt okej va. Har nog lite planer för jul, lite i hofors, lite i viken tror ja det blir. Har lite folk som måste träffas innan resan så jag får allt ta och se till att träffa dem och jul det firas nog med bror. Men inget är spikat. Nu ska jag sova lite till efter att ha ringt sånnadär roliga viktiga samtal. Imorrn ska jag leva.
FRED

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0