Swim your heart away

Har varit uppe sen nio imorse, känner mig en smula krasslig men man lever ju bara en gång, har hunnit bära säng till Cornis, käkat gröt och proppat tegelstenen full med asmycket musik. Nu ska jag bara döda tid tills bussen går, ska ut på äventyr. Igår var vi uppe innan solen drog till viken och simmade sedan vart det shoppa till resan, vi åker ju snart, inte för att jag räknar men 32 jävla dagar! Fick tag i det viktigaste en backpackrygga för 172 kr, inte helt fel. Vart en pannlampa också för vi ska bo utan el dom två första veckorna, eller ja troligtvis, plus att man vill ju se när man ska gå till bajsgropen mitt i natten, hehehe eh. Sen så kom jag hem med en ny garderob typ för endast 80 riksdaler, var nämligen allt för 10 kr på secondhanden i viken, awsome. Lunch nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0