Behind this hurtful eyes

Jag känner att värktabletter inte funkar så bra när den praktiskt taget sitter fast i halsen. Nyduschad och en smula bakis är jag iallafall.
Hade den konstigaste bussresan i Sverige imorse. Kände någonting som kan kallas gemenskap mellan alla på bussen. Självklart varade det endast i några sekunder, för så är det ju i Sverige.
Träffade på en Norsk snubbe som ville veta vart man går ut i Viken, man går typ inte ut i Viken. Så ville han veta vart jag skulle ut ikväll, vet inte svarade jag för att sedan hoppa av bussen på min hållplats. Då stannar bussjäveln inte så jag fick skrika sådär snällt och svensk.
Vart hursom inge Slick igår, men jag är inte bitter, hehe. I don´t kiss and tell men jag kan ju bara avslöja att jag spenderade natten i kanske Gävles snyggaste lägenhet med vackraste utsikten. So far iallafall.
Nu ska jag slänga i mig någon slags föda, en macka kanske och te.
EN DAG I TAGET


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0