Breath

Antal timmar sömn 11. Antal tappade kilon 4.
Inatt sov jag, men det var inte så att du inte var i mina drömmar ändå. Ut ur mitt huvud!
Idag mår jag hursom bra. Eller ja, bra för att må som jag gör. Det går helt okej kan vi väl säga. Har underbara kompisar som ställer upp till hundra för mig nu. Det känns skönt.
Jag har ätit hyfsat bra men tycks ändå rasa i vikt. Jag överlever. Hoppas jag. Hehe.
Idag ska jag fixa massor med nämligen flytten! Woho, skitkul. Men what to do liksom.
Sen ska jag göra en spännande grej.
Det ska bli kul, ett steg närmare mitt goal. Att komma över dig.
Nu ska jag faktiskt ta och äta frullebulle och se till att ringa dom där jävla samtalen.
EN DAG I TAGET


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0