Carpe fucking diem

En smula ändrade planer, sthlm på torsdag istället och så ska jag va med Elin K imorn, ikväll är det fortfarande sushitajm. Jag har ingen som hellst aning varför jag skriver det här, tänkte väl att mitt andra inlägg var en smula tråkigt och så har jag inget att göra nu medans jag väntar på att gå till bussen. Tråkig tjej jag vet, hehe. Räknade faktiskt pengarna jag tjänat på loppisen och det var mer än 400 nästan 500, jag vill ha mer loppis! Kör en i augusti också. Om jag hinner med allt flyttande, packande, hejdåfestande och festivalutställning, ska ju kanske ställa ut en tavla på Wij´s festival som elverna där har anordnat,  12-14 aug, rekomnederas starkt. Åk dit och lär er något, ha kul och upplev naturen i fina Ockelbo. Jag ska ta mig dit minst en dag iaf.
Måste bara konstantera att jag älskar att leva dag för dag som jag gör nu. Tar mig upp varje morgon och tar dagen som den kommer, det funkar verkligen, jag har fullt upp hela tiden och flyger hit och dit som ett löv på hösten. Flänger runt det är livet det.
Juste fick i mig maten också och en hel macka:O
EN DAG I TAGET


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0