Home and then gone again

Lite sönderstressad tjej kan vi ju lugnt konstantera. Trodde Elin skulle va i Gävle redan imorse ja och att vi skulle hooka upp på dagen, nej hon kom kl fyra. Då hade ju ja och Daniel redan rensat rean lite, fick ta en runda till. Men jag är inte bitter, fyndade lite till och hann umgås med Elinpelin. Nu har jag bara sjuk ångest för fredagen härrå, Cafe jävla Opera. Måste man klä upp sig? Får man inte ha trasiga kläder? Eller spelar det ingen roll om man står på listan? Jag hoppas det sista stämmer, för jag hatar verkligen att klä upp mig. Eller ja klä upp sig kan ju nice, men springa runt i en kortkort liten klänning och skyhöga klackar. Men jag kommer nog på nåt, hoppas jag. Fyndade ju massa tyg så kanske kan sy något snärtigt, hehe. Nu är det bara städa aset här och packa, jag hatar att packa. Jag hatar ganska mycket idag känner ja. Ska väl ta och lugna ner mig lite.
EN DAG I TAGET


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0