I just don´t know

Nä loppisen kunde ju varit en aning mer lyckad, men jag är inte bitter har haft askul dom här dagarna. Förlåt Frida men jag tycker det är jättekul så måste skriva det här också. Hehe eh, vi gjorde ju lappar som var jättefina, satte upp dom lite överallt. För att sen idag komma på att vi inte skrivit något datum, hehe. Tjänade iaf ca 400 kr, inte helt fel. Tack alla underbara vänner som hjälpt till!
Nu ska jag äta mat, eller macka med tonfiskröra och fetaost, hehe. Kallar det mat ja.
Sen måste jag städa och rensa skitsaker. Saker överallt här efter loppisen. Imorn blir det sushi och tvspel i gävle och på onsdag åker jag hem till hemstaden, nämligen sthlm. Är sjukt nervös och förväntansfull, ska träffa min lillebror på första gången på 3 jävla år. Sen ska jag en sväng till Cafe Opera på fredagen, kan bli en aning spännande.
EN DAG I TAGET



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0