I will survive

Ja, onsdags var en bra jävla dag. Var ju nere på staden med frida, fixade allt som skulle fixas. Kom på när vi satt på den sjukt kvava hippiekullen att vi skulle åka och bada i Högbo, så köpte mackor och skagenröra, cyklade dit. Självklart började det småregna och blåsa skitkallt så fort ja flashat bikinin. Typiskt, men en picknik vart det iaf. Sen drack jag öl med Olle och gänget på Lillpuben. Va ett tag sen man var där, hehe. Men det var sig likt. Kom hem mitt i natten somnade på en gång med kläder och allt. Att man aldrig lär sig att klä av sig, borsta tänderna och tvätta ansiktet innan man "vilar ögonen lite", hehe. Igår ja då hade jaf faktiskt en riktigt dålig dag. Särskilt bakis vara ja inte men seg som en segråtta var ja. Lyssnade på musik och fixade loppissaker. Sen åt jag massa mat också för er som undrar. Det kommer bli nice att bli av med saker, har kanske tusen asfina örhängen, halsband, ringar och armband som jag inte längre använder till finfina priser. Kläder i massor finns det också. Fynda, fynda!
Idag ska jag leka med Mickis en sväng och gå på systemet. Fortsätta måla min minneskista som jag av någon anledning började skrapa av färgen på kl 2 inatt. Turkos blirren. Fint de! Sen har jag en del kläder att sy i som ni kan få köpa sen, säljer en hel del egendesignat på söndag också. Åh juste ska väl sälja lite drömfångare när jag ändå håller på, hemmagjorda OneOfAKind smycken också. Wihoo. Det ska bli kul dethär. Idag mår jag bra, trött bara.
EN DAG I TAGET

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0