Jag kan faktiskt andas utan din luft i mina lungor

Antal timmar sömn 4. Antal tappade kilon 3.
Det vart inge Hippiekullen, tiden sprang iväg igen och kallt vare. Vi drack öl och ventilerade vinden på balkongen istället. Ikväll kanske jag ska ut, frågan är bara om min lilla kropp orkar det. Är helt slut. Sover så dåligt.
Te och ciggaretter står på schemat just nu, sen måste jag städa upp lite för idag kommer nämligen Mickis och bor här ett par dagar. Hon behövde komma bort och vart är bättre än att åka till Marocko? Inget, exakt.
Världens tråkigaste blogginlägg jag vet, men jag har ingen ork. Idag är det värre än igår, för så fort jag blundar står du där och säger dom där orden. Orden som en gång gjorde mig så jävla lycklig, orden som jag aldrig vill höra dig säga nåmer. Slutsats idag är jag arg.
EN DAG I TAGET


Kommentarer
Postat av: CJ

SVAR: Tack för tips, ska googla genast!

2011-07-19 @ 22:00:31
URL: http://cjs.blogg.se/
Postat av: Vildfågel

Ingen orsak!

2011-07-19 @ 23:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0