Livet är inte lätt att leva

Förkyld och nydumpad. Efter en veckas väntande utan ett enda ord.
Det känns tomt. Jag är arg och besviken. Kunde han inte slängt ur sig det tidigare istället för att ge mig hopp om att vi kanske hade en framtid. Nej jäveln lät mig gå här i en vecka, en vecka fylld av tårar, sjukdom och ångest.
Gör man så efter ett år?
Allt jag kan göra nu är att gå tillbaka till vardagen, har en stor flytt framför mig och tusen saker att göra. Jag överlever, som jag brukar säga. Frågan är bara hur många nätter och kilon jag tappar den här gången.
Imorgon ska jag ut, ut och leva. Vara fin och hitta en man. Jag är lite löjlig sådär, men bästa sättet för mig att komma över någon är att komma under någon. Radera ut personen ur mitt liv och fortsätta framåt.
Jag vet inte om jag någonsin kommer kunna älska igen. Men det visar sig väl med tiden.
EN DAG I TAGET

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är ett redigt svin du blivit av med. belive me, i know. känner inte dig, men vem som helst förtjänar bättre :)

2011-07-21 @ 11:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0