LOPPIS

Woho, många som är astaggade på loppis idag då?!
Jag mår väldigt, väldigt bra just nu och det är ett under att jag ens kan skriva. För vet ni vad? Jag är fan fortfarande full. Min hjärna funkar inte och jag tror att jag har en stroke. Hör min mobil ringa hela tiden och då menar jag verkligen hela tiden. Sen vemfan vare som bet mig i läppen? Det känns inte helt okej, hehe.
Hade hursom askul igår, minus en viss sak som kan dra åt helvete och slänga sig i väggen, totaldö lite.
Men kom på loppisen gått folk!
Kan ju bara konstantera att det här tog mig kanske en halvtimme att skriva, sitter som Berta 98 och pickar på tangenterna lutad över datorn med en såndär fin puckelryggs ställning.
EN DAG I TAGET


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0