Sunshine

Hemma efter en runda på staden. Skulle ju till farbror blå men dom hade stängt, så nu gäller det verkligen att komma upp i tid imorrn. Hurfaan det nu ska gå till. Hursom det vart glass ist och så träffade vi på Elin en klasskompis från plugget. Pratade och satte oss på hippiekullen. Det var skönt.
Men nu är det så att jag funderar kanske på att börja ha en matdagbok här i bloggen. För nu vare ett jävla gnäll om min vikt. Jag vet att jag gått ner runt 4 kg. Jag vet att jag ser benig ut. Men jag vet också att när jag mår dåligt har jag svårt att äta så jag trycker i mig det jag kan. Så igår åt jag två mackor till frukost med mycket, mycket smör på precis som jag gillar det. Något fröigt var brödet också, sådär nyttigt. På hade jag salami och tomat. Kryddade lite också ifall ni vill veta det med paprikapulver och salt. Sen åt jag en skål med överbliven pasta med bacon, tomat, basilika och creme fresch, kryddat med salt, peppar och oregano. Senare åt jag två mackor med asmycket ost och smör på som stått i ugnen. På kvällen vart det två stora skålar med baconchips också. Till allt det drack jag hederlig jävla cola.
Idag har jag ätit en macka med salami, sedan åt jag två kulor jordgubbsglass på staden. En nektarin och en jävla massa cola igen. Nu ska jag laga en fin linssoppa med gul lök, morot, tomatpuré, röda linser och en släng av vitlök. Tänkte krydda med salt, peppar, färsk timjan och lite basilikablad. Till det blir det antagligen cola och en macka med mycket smör och ost på. Juste en fet klick creme fresch också. Kolla jag äter :O
EN DAG I TAGET

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0