Svårt att vakna

Det är bara förnamnet, tror jag somnade vid fem inatt. Mickis sover fortfarande, hehe. Jag vet inte om det var en släng av lycka jag kände igårkväll eller om jag bara var sjukt övertrött men har inte skrattat sådär sen jag vet inte när. Såg ett Ufo och trodde jag skulle dö. Mer kan jag inte säga, ingen skulle ändå förstå.
Idag ska jag till farbror blå med Frida och kolla tillstånd om loppis, för nu jävlar ska jag bli av med skit. Sedan måste jag sitta i telefonköer igen, kom aldrig fram till någon igår, kul. Städa och tvätta, fyfan. Bäst jag sätter fart.
EN DAG I TAGET

Kommentarer
Postat av: CJ

Gillar bilden, är det Neil Krug?

2011-07-19 @ 15:37:31
URL: http://cjs.blogg.se/
Postat av: Vildfågel

Jag trorfaan de, inte helt hundra dock :)

2011-07-19 @ 18:39:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0