Allting snurrar i min skalle

Hade ett mindre bråk med min andra hälft igår. Jag hatar sånt. Magont och snurr i skallen smyger sig alltid på efteråt.
Hursom, jag sitter och bygger upp inspiration för att traska runt på second hand och fynda. Blir alltid på superfyndarhumör när jag kikat runt på massa påhittiga syandes människors bloggar. Så nu är jag redo och sjukt taggad. Ska hitta mig virkat överkast, förhoppningsvis. Köpte det förut och det vart en klänning, ett linne och troligtvis en väst eller bikini. Nu vill jag ha mer. Ska ta och leta upp lite tishar till andra hälften också, kan ju inte jobba i finatishor heller, det går ju inte. Kanske nån fin spets gardin, har i åtanke en långärmad tröja jag vill sy mig. Fårse vad jag hittar, kan ju skriva lite mer ikväll. Nu ska jag ut i solen på balkongen och röcsha.
FRED

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0