Dags att bli kristen, eller?

Ni har väl hört, på lördag går jorden under. Men nu är ju frågan gäller det bara för kristna? För det står ju tydligen i bibeln att världen ska drabbas av den största jordbävningen vi någonsin sett. Jag menar om man inte tror på bibeln, klarar man sig då? Det kanske bara gäller kristna med andra ord. Eller så är det bara kristna som klarar sig. Nä vad dumt det här låter. Jag har massa att göra innan jag dör så jag bestämmer sådär fint att jorden inte alls går under på lördag. För jag hinner knappast resa runt jorden, rädda världen, bli designer, hoppa fallskärm, bungyjump och alla andra tusen saker jag ska göra innan jag kolar, på fem dagar. Jag känner mig ganska säker dessutom, för vi har ju ett grymt panicroom i tvättstugan och en tom gammal träkista som det står flygvapnet på. Ni är hjärtligt välkomna dit på lördag om ni vill, hehe.
FRED

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0