Försöker andas lite

Fjuuh, eller jag vet inte vad man ska säga. Helgen var sjukt lyckad! OM jag trivdes. Skriver mer om det när jag får en stund att lugna ner mig och ta in alltihopa. Idag står springa i skogen på schemat: CHECK. Duscha, springa på massa möten och ja. Borde ta mig till öb och köpa schampo och kroppskräm. men det får vi se om jag hinner och orkar. Måste få ihop massa armband och drömfångare och starta solband så folk kan börja njuta av mina små skapelser. Jag ska hinna svara på alla vinnarmail på tradera och bli fattig på att betala räkningar. Borde köpa lite mat men nä. Dyrt. Dumpstring nån dag kanske. Nu ska jag slänga mig in i duschen och trycka i mig min goda hemgjorda musli. Måste hinna sy också, hujedamig.
FRED

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0