Hepp, men ingen hängläpp

Det vart ingen mysig stuga mitt i skogen. Vattnet funka inte än. Men kanske nästa fredag. Det skulle blitt grill istället, men det vart inget heller. Sen skulle det blitt fest, men Patrik fick inte tag på den han ville få tag på. Så nu vet vi inte alls vad som händer ikväll. Jag vet iallafall att jag skulle kunna gå och lägga mig o sova nu typ. Fortfarande död. Inte vart det någon powernap heller, bajs. Men jag har blivit klar med bikinin! hur snyggt somhellst. drog på två slingor med ädelstenar, Japsis Höst. Sen har jag börjat på drömfångaran som ska säljas. Dom kommer säljas som halsband och örhängen också. För det är så himla snyggt till sommaren tycker jag. Hoppas ni som vill köpa också gör det, hehe. Nu äta. FRED gott folk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0