kräksjukan

Patrik har fått en släng av magsjuka
och jag, ja springer omkring och torkar av allting han tagit på
jo för det är nämligen så att jag är livrädd för magsjuka
blir jämnt typ helt död när jag får det
har mått illa hela dagen och har knappt ätit något
för tänk om det skulle komma upp igen
blä
nu funderar jag iallafall starkt på att försöka ta mig till statoil
och köpa cola, ett måste när man mår illa
och frukost ifall jag inte blir sjuk imorgon
ska ju till högbo med det här nya jobbprojektet jag är med i
självklart är jag livrädd att jag skulle börja kräkas där
nästan så man önskar att man redan fått det och blivit sjuk
så hade det värsta varit över
nu är det ju bara vänta på att bli sjuk
galet
hade sjukt kul på valborg iallafall
haha och ursäktar för min sång
gillar att sjunga på fyllan
tur att sofi och micke kunde sjunga iallafall så lät det kanske inte helt hemskt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0