magkääätäääärr

Har inte kräkits någe mer och det svider i magen. Det betyder att det är min gamla vän magkääätäären som spökar igen. Brukar komma i samband med stress och gillar tydligen verkligen inte salamimackor till frukost när man gott upp alldeles för tidigt. Kräsen typ dedär. Det betyder att jag kan åka till Torsåker och spendera lite tid med den hela halvan av familjen. Ska bli kul och skönt att komma bort lite. Har inte riktigt bestämt mig om jag åker hem imorgon eller hur det blir. Jag skulle det från början men sen fick ja höra att dom ska grilla och fiska. Fiska kan ju va en av mina favvosaker som jag aldrig gör, hehe. Grillat kan man ju bara inte tacka nej till.
Ser ju inte ut som om jag kan gå på allt stojj imorrn heller, Mickis hörn som jag lånade på stan var inte så populärt. Förlåt Mickis men pantburkssnubben tycker inte om dig längre:( inte mig heller för den delen.
Lyckades iallafall sno EN pantburk. woo. Hoppas på att någon söt, snäll person vill bjuda ut mig imorn då kanske? flört, flört.
Nu ska jag kolla hur mycket magkäätäär meducin kostar.
FRED

Kommentarer
Postat av: Mickis

Men dumma gubbe!! Ska leta på min pepparspray och spruta han i ögonen inatt och sno hans burkar. men om han inte har några så ska jag kolla om jag har några burkar undangömda i min skrubb, för du ska med!! :D

2011-05-06 @ 18:55:43
Postat av: Sanna

hahahah, ja är på! fast mest för att han bara inte gillar mig, det är inte okej!

2011-05-07 @ 16:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0