Not today, tomorrow

Har varit duktig och börjat med disken nu, äntligen. Det luktade faktiskt en aning illa. ska springa och plocka resten av kvällen, damsuga får jag spara tills imorrn. Får se om jag ens hinner pyssla eller sy ikväll. Annars är det ju en dag imorgon också.
Ska en sväng till Söderhamn på dagen på hemligt uppdrag. Kan minst sagt säga att det är mycket som är jobbigt just nu. Massa press för det här är absolut sista chansen.
Nog om det. Skrev ett långt inlägg här om dagen när jag vart hos Sofi men det försvann. Verkar var ganska mycket krångel på blogg.se nu. balle. Ädelstenarna hadde iallafall kommit så vi pysslade lite med dom. Vi trodde båda två att vi skulle få fler men när jag räknade mina stenar i paketet så stämde det. Men det blir garanterat fler beställningar därifrån i framtiden. Idag har jag vart i skogen med sofi, vi skulle fixa grenar. Som jag ska ha till drömfångare sen. Knöt ihop alla och har nu satt dom runt glas och muggar så dom blir runda och fina när dom torkar. Har börjat på tavlan som ska vara med på en liten minifestival i vårdinge by som dom ska ha i sommar. Ganska taggad, tavlan kommer bli grym. Om jag kan få till den som jag vill såklart.
Nu ska jag fortsätta diska, tänkte bara skriva av mig lite medans allt intorkat luckrades upp av vattnet.
FRED

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0