Not todayayayay

Det vart ingen hippiekullen idag, boomer. Men imorgon så! Om Patrik står för sina ord. Fick inbjudan till färnebo folkhögskola. Ska dit nästa helg från 28-29 och hälsa på kolla in stället och intervju. Sjukt nervös och sjukt taggad. Älskar att träffa nya människor. Ska kila iväg till statoil snart. Allt jag vill ha är en stor coca cola. Men sånt lyx har inte jag råd med heller, så det blir bara ciggaretter. Sånt lyx har jag egentligen inte heller råd med, hehe. Pillade ihop ett nytt halsband idag. Det enda jag orkat göra på hela dagen, förutom att laga mat och pussa på Patrik. Nu har jag faan varit trött och sjukt utmattad i flera dagar. gått och lagt mig i tid och låtit kroppen sova ut. Imorrn ska jag testa gå upp i tid och springa en runda, såg att vädret bjuder på sol imorn, perfa. Får se om det blir nå bättre.
FRED

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0