Overload

Min hjärna går i hundra och för varje skola som ligger lite långt bort hoppar mitt hjärta över ett slag.
Jag söker folkhögskolor till hösten. Det var inte så kul som jag trodde att det skulle vara. Men jag söker på, tydligen måste man ju skriva ut dom där jävla snökningsblanketterna också. Vilket svider i plånkboken, ännu fler kronor fattigare. Men en skola rikare till hösten kanske.
Det finns så mycket att söka, vet inte alls vad jag vill. Blä. Så nu söker jag allt, så får vi se vad det blir, vart jag hamlar och vad som händer. Nu ska jag försöka fortsätta.
FRED

Kommentarer
Postat av: Johanna Berg

Du hittar säkert något som passar dig och en skola som du kommer att trivas på... Vet hur det är att hela tiden oroa sig över framtiden och vilken väg man ska välja... Kram

2011-05-10 @ 15:39:45
URL: http://johannaolssonberg.blogg.se/
Postat av: Sanna

Hoppas det, men det är ju så jävla svårt att bestämma sig. Flytta långt bort eller stanna kvar, mycket som står på spel också :/

2011-05-10 @ 21:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0