Panic

Har en smula panik över tvätten,
tvätten i tumlaren är inte torr och så är det en hel till maskin som måste torkas och ja våran torktumlare är ju inte världens snabbaste.
Det blir väl som vanligt på tvättdagar. Min lägenhet förvandlas till en kläddjungel.
Mysigt kanske ni tänker, nej kall blöt tvätt överallt är inte mysigt.
Dagens vart idag en jättegod pasta med oliver, stekta champisar och rödlök, oliver, med lite grädde och fetaost.
Kryddat självklart på grekisk vis, hundra liter olivolja oregano och basiliki. Vad annars?
Mina målade fjädrar vart inte alls så lyckade som jag ville att dom skulle bli, så nu tänkte jag hårfärg?
Det lär väl faan funka. så om det är nån med brun hårfärg liggandes hemma eller planer på att färga håret mörkare än vitt hör av er så snor jag mer än gärna lite överblivet kladd.
Nu ska jag önska mig sommar riktigt hårt och hoppas på varmare väder.
FRED

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0