Pengalös och en smula lacknafta

Helt sjukt att jag aldrig kan få mina pengar när jag ska ha dom. Var väl dum som trodde att jag skulle få dom på rätt dag idag rå, eftersom jag aldrig får det. Svårt att godkänna och lämna in papperarna i tid? Tydligen. Se vad man får leva med, inte undra på att man blir surig svensk ibland. Jag vill så sjukt gärna ha jobb, anställ mig tack!  hursom hittade jag iallafall en duk(som ska bli en bikini) och ett pärlhalsband med fina pärlor som jag ska pyssla något kul med för min sista tjugolapp. Nu vare väl fattigt som satan. Får jag inga pengar innan helgen då ja, då vet jag inte hur det ska gå. Ska ju liksom på intervju på skolan jag kanske ska gå på i höst. Bussen dit är ju inte gratis direkt. Men soc vill nog ha mig ett år till, ellerhurå.
FRED

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0