Produktiv dag

och klockan är bara 12.50 jisses brukar ju gå upp vid den här tiden annars, hehe. Har varit och fixat massa papper och slängt ansökningarna i brevlådan. Nu är det bara till att hoppas! Har även lagt ut alla kläder på tradera ska se om jag kan fixa en länk, köp!http://www.tradera.com/listing.mvc/itemlisting?ftgnr=2487718
Ipoden sitter på laddning för tro det eller ej tänker jag ta mig en redig springrunda senare. Springa i regnet är sjukt soft och så luktar det gott också. Började morgonen med 40 situps, kors i taket har det fortfarande i mig. Har väl inte tränat på hela vintern. Sen rygglyft och armhävningar vilket inte alls gick lika bra som det brukar, hehe. Här tränar vi inte till beach2011 inte, vill bara komma i form lite så man inte blir andfådd så fort man kommer utanför dörren. Tänkte bygga upp lite aptit också har ju tappat något kilo igen. Men tuttarna dom jävlarna är kvar. Ska hinna med lite syande och pyssel idag också, mellan allt brödbak och jobbsökande. FRED
Leowald

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0