So far so good

har klarat mig hittills från kräksjukan
dock har det gått ganska dåligt för Patte
kräktes lite på glolvet inatt kanske
imorrn ska lägenheten saneras!
jag låg vaken halva natten med världens magont
hoppas på att det var det jag fick och inget mer
idag har vi iallafall handla sjukt med maaaat
så jävla skönt
slängde i mig en grekisk sallad och tsatziki nyss
sen har jag gjort hemmagjord iste som ska drickas så fort det svalnat
har också börjat färga dom där billiga fjädrarna som jag fyndade på ica efter påsk
1 kr för 20 st
köpte 20 paket hehe
så snart ska det säljas drömfångare
och armband, halsband, örhängen
ja typ allt man kan ha fjädrar till
nu ska jag pilla lite mer med pyssel
FRED



ge mig jackan, så fin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0