Sommarfäknar kommer smygande

Det vart inge hippiekullen igår, antagligen inte idag heller. Men jag hade massa annat kul för mig istället. Började med en springtur på morgonen, sen kom Sofi förbi och vi tog en prommis i skogen,hittade en cykelkorg, helt gratis. Det gillarvi. Sen fick jag bakpulver och lite garn av Sofi, inte helt fel. Sen hade Daniel utställning på konsthallen så vi gick dit. Sen gick jag hem med min cykelkorg, sådär fint. Brummummumu. Haha. Sen kom Patrik då vart det konstahallen igen, sen kom Jonna då vart det en runda till där inne. Så jag kollade på konst tre gånger igår, inte dåligt. Hehe. Fick supergod saft av Jonna också, mumma. Idag har jag ingen aning vad jag ska hitta på. Patrik är på jobbsak i gävle. Dom ska ut ikväll. Om man ändå hade haft lite pengar. Ska försöka ta mig in till gävle och grilla imorrn iallafall. Efter vi hjäpt till att flytta Patriks mama då. Ska väl skramla ihop lite pengar och se hur mycket jag har. Älskar att vara superpank. Blä. Kom på varför jag är så trött och hänging hela tiden. Har ju knappt nån mat hemma och senaste tiden har jag levt på bara kolhydrater. Pasta med pasta, Potatis med potatis och några små stackars soppor. Min kropp skriker efter feta pizzor och hamburgare. Kött grönsaker och allt man ska äta. Sjukt jobbigt att gå och vara hungrig hela tiden. Men snart får man pengar! Saknar mat. Aja nu ska jag sluta klaga och se om jag kan hitta några mackor att stoppa i mig.
FRED

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0