starlight over shoulders och lite kräkelikräk

08.20
Uppe med tuppen. Ska in på jobbchansen i gävle om ett tag. Hoppas på lite fler jobb man kan söka idag men vi får se. Idag har jag faktiskt inte tid att vara snål heller så, ja ska skita i gratisbussen, nooooooooooo. dyrt, men har massa att göra hemma.
Tvätten hann bli torr iallafall, trodde någon skulle stänga av torktumlare, men icke. Tack!
Igår, var jag på möte sen hemma en sväng. Efter det tog jag cykeln till Sofi. Vi hade pärlbytardag. Tyvärr vart det inte så mycket bytt. Men några godingar kom jag hem med. Nu vet jag inte vart jag ska göra av dom pärlorna som jag inte har användning för, känner en smula stress. Kan inte slänga dom. Sån är jag. Jag vill ge bort dom till någon som kan göra något fint av dom. Lite konst liksom. Kanske kan lägga ut dom här i bloggen? Får se.
Sen beställde vi pärlor för pengar ingen av oss egentligen hade, hehe. som vanligt. Sjukt billiga ädelstenar, jag älskart. Fick lite överbliven Hennafärg också, så nu är fjädrarna klara och fina. Färgade en slinga i håret också, bara för att jag är så sugen på att göra något radikalt, kanske färga bara topparna? Spännande. Lärde mig även att virka på riktigt den här gången, jag är väl inte kung än. Men det ska jag faan se till och bli!
Men nu ska jag bajsa, sen dra!
09.35 Fast nä jag kräktes lite istället, tack för magsjukan Patrik!
Jag hoppas att det var den tidiga morgonen som lurade och ingen riktig magsjuka, men vi får väl se.
Är inte bajsnödig längre iallafall. Suck
FRED

Kommentarer
Postat av: Sofia

Funkade hennafärgen på fjädrarna asså? :D

2011-05-06 @ 12:19:50
URL: http://axinon.blogg.se/
Postat av: Sanna

YES! det var jättefint! tack :)

2011-05-06 @ 13:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0