Today is a dead day

Idag är det en sjukt jobbig dag. Att tre år kan gå så himla fort är något jag inte kan komma underfund med, det känns ju som det var igår jag vart väckt mitt i natten av en av världens värsta nyheter. Livet föll ihop nedanför mina fötter. Jag sattes i chocktillstånd och kunde inte sluta gråta.
Och nu allt det här. Varför vill du dö? Ingen vill inte att du ska dö. Vi vill bara att du ska leva och må bra.
Överleva det här. Den här surrealistiska verkligeheten du har förvirrat dig i.
Jag vill bara slänga mig ner på golvet och skrika för allt jag är värld. Rädda min mamma, jag behöver min mamma!
Men istället ska jag skriva lappen hur det är och har varit. Ringa det där jobbiga samtalet och förklara lugnt och fint hur illa det verkligen är. Hur mycket hjälp hon verkligen behöver. Hoppas att dom förstår och gör någonting åt saken. För afterall allt vi kan göra nu är att hoppas.
FRED

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0