Trött gaal

Nä, trött är inte ens förnamnet. Helt slut. Brukar inte röra på mig så här mycket i så många timmar. Har varit på språng sen halv nio imorse. Tog vanliga bussen hem från jobbchansen, orkade inte traska runt i gävle utan pengar. Kanske hur tråkigt somhellst. Sen tog jag en runda på stan i viken, köpte ett skärp som jag kollade på på andra handen sist, sen hittade jag ett till, fyndade båda två för tio spänn. Fixade och trixade lite med det också så nu är det bara ett skärp, hehe. Sen fyndade jag tyger, en jättetygbit på kanske 3x2m för en guldpeng, inte helt fel det inte. Det är wannabe mocka tyg i conjakfärg som ska förvandlas till en sommarjacka eller dylikt. Sen hittade jag lite virkat, såklart. Har alltid älskat virkat, synd att det är så poppis nu när jag inte har en riktig ekonomi. Men fynda kan man alltid göra! Jag tror jag ska göra mig en greksallad, dricka lite cola och ta en powernap med Leo, han ligger redan redo i en hög på golvet. Va nyss ute med han på en långprommis, hundskrället bajsar grönt. Kan vara för allt gräs han äter, jag hoppas det. Det blir hursomhellst stugan idag, om Patrik får tag på bil. Man kommer ingenstans i livet om man fegar, hehe Och ingenstans det är ju precis dit vi ska. FRED

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0