Weekendbabbel

Dagens schema ser ut såhär, duscha, städa, städa, städa. Kanske klämmer in en springtur.
Sen ska jag sy, sy, sy och sy. För det fina vädret får mig så sjukt taggad på att sy klart alla sommarkläder jag har i huvet. Några har jag påbörjat som ska bli klara. Långklänningar som är så jävla svårt att få rätt längd på när man är själv. Men det ska faan gå. Igår mådde jag lite halftbakis. Mest magen som böka. Hade sjukt kul i lördags iallafall.
Åkte in till gävle vid åtta tiden, var ju tydligen crusing. så bussen var kanske en halvtimme försenad. Sen när den väl kom, så åkte den förbi. Överfull. Ganksa tråkigt. Kom aldrig någon extra buss så fick hoppa på en annan buss som tar sjukt mycket längre tid. Träffade två gamla killkompisar på bussen också, sjukt kul. Satt och babblade om gamla tider. Nästan så man längtar tillbaka. När jag väl kom fram så var det smockat med folk, såg en bil som precis brunnit. Kunde inte låta bli att skratta. Det var en brandman som stod och hällde något i motorhuven. Rishögen var full av brandsläckarskum, när jag gått en bit till ser jag (vad jag antar var ägaren till bilen) sitta bakom ratten med världens ledsnaste min, helt själv. Var tvungen att ge iväg ett litet skratt i min ensamhet, hehe.
Sen mötte jag upp Mickis och gick till Jennie, tror ja de va. Dom hette ju Jenna och Jennie. Lite krångligt att hålla reda på. Sen satt vi där. Åhgud va längesen det var jag umgicks med bara tjejer, lite ovant. men vi babblade på och skrattade. Sen gick vi till en annan fest, sen Solo. Trainspotters spelade i en halvtimme, lite halft besviken eftersom man betalat 120 spänn. Dom vägde väl upp lite grann med att vara bra. Resten av kvällen vart lite konstig. Men allt är löst. Förlåt Frugan för att du trodde ja sa att jag skulle på saints, sen hann ja inte riktigt dit Vi får kladda med pölsa någon annan dag!
Vad kan man skriva mer? mh igår var en jobbig dag, men jag tog mig genom den. Vi åkte ett helt gäng till gävle och käkade på max. Med fotbollsmammavanen och greacelåtar på högsta, inte helt fel.
Nu ska jag sätta igång med frullebulle så jag får något gjort idag.
FRED

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0