You didn´t know?

I brist på annat
15 saker ni kanske inte visste om mig
.
1. Jag kan inte äta korv, inte ens sojakorv. Tycker det är sjukt osoft. Salami kan ja äta men det är liksom inte riktigt samma sak, tycker jag.
.
2. Jag älskar att peta mig i näsan. Trycka in fingret och köra runt lite. Det brukar ju klia. Nu kanske ni tror att jag sprätter snorkråkar omkring mig, hehe. Nä, hur troligt det än låter så är det inte så. Pillar alltid av bobbarna på papper och tvättar händerna.
.
3. Jag älskar grekisk mat, jag skulle kunna leva på det. Kan äta grekisk sallad varje dag i en vecka utan att tröttna. Har testat.
.
4. Min mamma är alkoholist, vilket gör mig till medberoende. Betyder att jag alltid sätter alla andra först framförallt mamma och mig själv sist. Försöker sluta med det för det är också ett beroende. Därför jag inte slutat röka än. Gör av med ett beroende om gången.
.
5. 2006 fick jag min första panikångestattack. Har dom fortafarnde. Jag lider av den värsta sorten. Det börjar alltid med hjärtklappning, hela kroppen säger att jag ska dö. Men idag kan jag oftast hantera dem. Vilket inte är så lätt, försök övertala dig själv att du inte ska dö när hela kroppen säger att du ska det.
.
6. Jag är både farsinerad och lite rädd för Zombies. Ibland när jag går in i en ny byggnad kollar jag sätt att ta mig ut ifall det skulle komma Zombies. Knäppt jag vet. Är förstörd efter alla Zombiespel och filmer. Tror hårt att någonstans i världen forskar dem säkert på zombies.
.
7. Jag tror inte på ångest. Man kommer ingenstans i livet om man ångrar saker. Man lär sig av sina misstag.
.
8. Hatar folk som dömer andra människor efter bara ytan. Det är "bara" männsikor. Precis som du. Jag tror att det finns alltid någonting bakom en människas beteende. Kanske den unga tjejen på krogen med kortkort klänning och högaste klackarna inte fick tillräckligt med uppmärksamhet hemma och nu söker det på annat håll. Man vet aldrig, man ska inte vara för snabb för att dömma. Nu menar jag inte att alla som klär sig så söker uppmärksamhet, vissa har säkerligen det på sig för att dom helt enkelt är bekväma i det och känner sig snygga.
.
9. Jag är livrädd för döden, ensamhet, kärlek och likmaskar.
.
10. När jag var mindre var jag sjukt blyg. Började gråta när läraren frågade mig en fråga jag inte kunde svaret på. Jag har kommit över det, men har fortfarande svårt för vissa saker ibland.
.
11. Jag lärde mig inte att läsa förens jag gick i trean.
.
12. Jag älskar livet och håller hårt på Carpe Diem. Men kan vissa dagar inte ens ta mig ur lägenheten. Det bara är så, vet inte varför.
.
13. När jag klär på mig så gör jag det för min skull. För att jag ska känna mig fin, inte för någon annans. Jag tycker det är fel. Man ska ha på sig det man gillar själv och framförallt känner sig bekväm i.
.
14. Jag använder inte bh med bygel. Tycker det är det obekvämaste som finns i hela världen. Stänga in sina tuttar och trycka upp dom nä. Jag låter mina oftast hänga fritt eller så har jag Bh:ar som är bara tyg.
.
15. Jag tycker inte jag är speciellt snygg, vacker eller så. Men min mamma har alltid sagt till mig att man ska vara nöjd med det man har. Så jag är nöjd, trots min stora potatisnäsa och fula fötter, men det sket väl jag i.
.
.
En aning knäppt och öppet, jag vet. Klaga på, this is me och jag kommer inte ändra på mig bara för att någon annan ogillar saker som gör mig till den jag är.
FRED

Kommentarer
Postat av: MATILDA ROSQVIST 14 ÅR

Fin bild :)

2011-05-15 @ 11:04:17
URL: http://matildays.blogg.se/
Postat av: FATMA | underhållning

Kommer du titta på den nya säsongen av True Blood i sommar? :)

Postat av: Mi Bah

Fint och öppet :)

2011-05-15 @ 13:51:46
Postat av: Sanna

Matilda, Tack! :)

Fatima, jaru har inte följt det nånting men hört bra saker om den serien så kan ju inte vara helt omöjligt att jag börjar kolla på den :p

Mi Bah, tack! :)

2011-05-15 @ 14:16:16
Postat av: F.

Oj, läskigt! mycket gemensamt hiho, men det är väl så. kanske. vet inte riktigt

2011-05-17 @ 17:44:56
URL: http://fnylindqvist.blogg.se/
Postat av: Sanna

spännande!

2011-05-17 @ 17:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0