Benjamin Syrsa

Idag har jag gått omkring med ett stort hål i mig, det har visserligen varit där ett tag, men just idag kändes det verkligen. Jag är precis där jag vill i livet, jag gör något jag brinner för, som dessutom kommer ta mig till så otroligt många ställen och jag klarar mig själv nu. Så varför detta jävla hål som värker så ibland?
Idag försökte jag fylla det med ett par nya örhängen, ett armband och teér asmycket teér. Men nä inget. Det är kvar. I julklapp önskar jag mig hjärtcement, så jag kan fylla igen mitt lilla hål och må bra.
Dessutom har vintertårna kommit, sådär fina röda å svullna. Ont som fan gör det och kliar. Livet är fan inte kul ibland. Men det kommer bättre. Jag längtar tills sluta röka veckan, fastan och Dubstepen som kommer bli grymt.
Sydafrika börjar närma sig och jag tror inte jag kommer hem därifrån.
Nu ska jag sluta lätta på hjärtat för er stackars själar därute och gå och lägga mig. Det blir en bättre dag imorgon, middag hos Annelie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0