Fire

Har precis varit med om min första lägenhetsbrand. Längst ner i brorsans hus. Det kom en man och plingade på så jag fick springa ut och ställa mig på gräsmattan utanför. Hann inte ens ta på mig strumpor men låsa dörren gjorde jag, hehe.  Rignde brorsan det första jag gjorde så han kom dit. Det var verkligen rök överallt. Nä fyfan en smula uppskakad är man väl. Luktar rök gör det också men brorsan hade tur. Hans lägenhet ligger högst upp så den klara sig från att bli rökfylld. Fick se lägenheten bredvid, den kan man lugnt säga va fylld med rök. Katterna klarade sig också dom är bara lite rädda och trycker under soffan. Ingen vart skadad i lägenheten som brann heller, det var en katt där men den hade hoppat ut genom balkongen. Nu ska jag packa ihop mina saker och åka hem tänkte jag. Hujedamig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0