Katter överallt

Vaknade för inte ett så långt tag sen hos bror. Med en katt i ansiktet och en på benen. Jag tror dom håller på med någon slags konspiration och vill döda mig. Har käkat massa onyttigt och druckit cola, som förövrigt ligger kvar i frysen. Smart där. Vi kollade på en sjukt kul film igår, Dead or alive. En Zombie Western film, hehe. Jag vet att jag har konstig filmsmak, men det sket man väl i. Idag ska jag ta mig en dusch och traska ner på bruket, kolla om man kan hitta någon vettig billig vinterjacka på second handen. Sen blir det eventuellt husvisning och vin. Beroende på om min hals tänkte sluta vara svinsvullen någon gång. Jävla förkylning. Annars blir det hem till kollektivet och hänga med dom tappra människorna som stannat kvar över ledigheten. Huset spökar ju lite, därav tappra. Nu blir det te och frulle på balkongen i solen, inte helt fel om ni frågar mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0