Långa nätter

Kunde inte hitta sömnen inatt och stjärnorna var borta. Som tack för att jag hade kul i helgen så drog jag på mig en fin förkylning som gjorde mig sängliggandes i tre jävla dagar. Idag är jag uppe på benen men kan inte direkt påstå att jag är frisk. Ikväll börjar långledigheten. På tisdag drar vi igång igen för att gå i skolan här två hela dagar sen bär det av till uppsala för vaccintagande och tittande på utställningar, sedan vidare till stockholm för praktitk och en jävla massa mer fläng. Det kommer bli mycket och förhoppningsvis roligt.
Nu är vankas det lunch, sen är det storstädning, fint de! Sen ska jag till brormin i hofors och umgås med han ikväll, sen hem hit igen. Over and out, typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0