Storstaden fångade mitt hjärta

Jag kom på mig att vara en smula djup igårkväll, som jag så ofta blir. Jag tror minsann att hemstaden inte är så pjåkig ändå. Iallafall inte på kvällarna, när lugnet lägger sig och man kan glimta stjärnorna. Åh mina älskade stjärnor. Helgen var awsome. Fredagen utspelade sig hos Daniel, med film, vindruvor, bananchips och någon sjukt god juice på burk. Sjukt med chill unnade mig ett bad på kvällerna och massa sömn. Som är välbehövligt efter en veckas praktikt med alltför jobbiga arbtestider. Men jag ska inte klaga! Lördagen skedde i Högdalen, kom underfund med att där har jag minsann varit förut. Drog ut på kanske sthlms skönaste hak. Inga snea blickar, inga fnysningar, inte svenskt helt enkelt. Eller inte många svenskar där. As skön stämmning, dansade natten lång. Kollade dessutom på Harry Potter, sista delen av sista delen igår. Inte helt fel. Levde på cigg, bananchips och vindruvor. Tubade hem till liljeholmen för att se att det väntade mat på mig, tog mig ett till bad och somnade gott. Bada bör man, annars dör man. Snart ska vi kolla på Dårarna stängs och imorrn får vi pengar! Jag ska köpa dendär omtalade Ricinoljan och odla hår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0