Uppsula

Igår intog vi staden Uppsala. Har bott hos Ellie i klassen med hennes mama. Käkat pizza vart på utställningar och lyssna på det här, tagit tre jävla sprutor idag. Först TBC, sen twinrix Hepatit A och B och Polio. Fyfaan bara en spruta to go, om en månad är det dags igen. Sen var jag ett tag med Ellie på Stora torget tror jag där dem hade demonstration mot svenska medier som smutskastar Eritrea litegranna, där hon är ifrån denna vackra människa. Sjukt härligt, alla dansade och var glada, musik sprudlade ur hägtalarna och gemenskapet kändes på flera mil. Imorrn bär det av till sthlm för inspiration världen och praktik på Afrikagrupperna som jag tjatat så mycket om. Ska bo hos någon Sandra först och sedan i en lägenhet med tre andra från kollektivet, härligt Den 31:a åker jag hem till kollektivet igen för att påbörja en veckas fasta och sluta röka. Ska bli intressant. Har sjukt mycket för mig hela tiden, hinner inte andas. Juste hade matdag och PP(personlig presentation) i tisdag, där man har en timme att berätta om sig själv. Lärde folket göra drömfångare så den timmen gick fort. Nu ska det ätas matas och fixa packningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0