Bullbak och en smula tak

Jamen va ju i viken litegranna i helgen umgicks med Mickis och hängde i Gävle. Lördagkvällen vart helt okej, trodde jag var nyktrare än jag var och kände mig en aning borttappad på krogen, hehe. Jag hade kul iaf och lärde folk den otroligt roliga leken Blubbfisk, som gärna ska lekas på krogen. Söndagen utspelade sig och jag var inte alls så bakis som jag borde varit. Käkade sjukt god mat och fick åka bil tillbaka hem hit. Idag har jag varit sjuk och sovit mest hela dagen, sen har jag bakat bullar, eller smör med bullar, jaag vet inte. Hehe gott äre iaf. Har beställt hem två par franspjuxar som borde hålla lite bättre! Skönt skare bli med hela skor. Sen tänkte jag faktiskt beställa hem lite fjädrar, pärlor och skit så jag kan starta upp säljandet på bloggen igen. Kan ju bli Kul. Nu ska jag sova.
EN DAG I TAGET och vissa dagar tar du fortfarande andan ur mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0