Dancing stars

Jag har nu fått min allra första sträckning i benet låret, det är inte skönt. Vi hade gympa idag o ja va så glad. Men nä såklart. Men det sket man väl i. Mycket annat bra som händer nu. Dub på lördag, Mickis imorrn. Vi har nu bokat flygbiljetter så den 5 jan drar vi! 2 och en halv månad i sydafrika. Vi fick veta vart vi ska parktisera. Fick inget av mina val tillslut pga av lite krångel med mig själv, men hamlade på Afrikagrupperna och Simelela. Frågor om HIV och AIDS i Sydafrika och Afrikagruppen som jag inte riktigt har koll på. Snart drar vi till sthlm och börjar vår praktik. Först Inspiration Världen den 14-15 oktober ska bo hos Daniel! sen praktik i två veckor och efter det Winterschool. Kommer sakna mitt nya hem en smula. Men gudars vad taggad jag är. Juste efter vi kommer hem är det långledigt, höstlov tror ja vi kan kalla det. Då jävlar blir det fasta och sluta röka. Nu har jag skrivit ut det här så nu äre kört, I´ve got to do it.
Nu ska jag ut och ta mig en rök, hehe.

I`M OVER YOU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0