Gymmä

Hehe, idag hittade jag Ella o Ellie till fiket. Bullar och te, eller ja tre bullar och två koppar te vart det. Käkar för nyttigt här så man måste jämna ut det. Sen direkt när vi kom tillbaka vare middag sådär lagomt, hehe. Sen vet ni var jag var då!? På gymmet! Jo jag lovar det är sant! Hehe. Så nu kommer jag vakna med 6pack imorn.
Imorrn är det städdag här i huset och jag har turen att städa alla toaletter, så jävla lycklig tjej.
Och gävle ska jag faktiskt till. Har vart här i tre jävla veckor snart så nu äre fan dags att komma ut lite. Förstartar för långkledigheten som kommer nästa vecka tor-mån. Har inga planer så boka gärna upp mig!
Nu ska jag hoppa in i duschen bruda till mig lite, sluta lukta svett och krypa ut på balkongen kolla in stjärnorna och ta mig en redig ciggarett.
EN DAG I TAGET


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0